simboličan prikaz poklona

Ovog leta sakupljaj račune na kojima su Plazma proizvodi*,
jer ti donose super Plazma nagrade!

Veliki letnji Plazma program lojalnosti je startovao!
Grickaj, uživaj i skupljaj Plazme – aplikacija je dostupna!

Start programa
21.6.2024.
Klikni da preuzmeš:
Play Store Apple Store

Kako lako da se registruješ?

1. Preuzmi i pokreni Plazma aplikaciju

2. Unesi e-mail adresu

3. Unesi lozinku (minimalno 8 karaktera, od kojih najmanje po 1 veliko slovo, 1 malo slovo, 1 broj i 1 specijalni karakter) i potvrdi je

4. Otvori Uslove korišćenja programa i potvrdi klikom u boks

5. Otvori Obaveštenje o privatnosti i potvrdi klikom u boks

6. Klikni dugme Registruj se

7. Bravo! Tvoj nalog je kreiran!

Svi računi za sve kupovine ostvarene od 3.6. važe i mogu da učestvuju u programu.

Učestvuj u nekoliko lakih koraka

1
Preuzmeš Plazma aplikaciju
2
Registruješ
nalog
3
Kupiš Plazmu
4
Skeniraš QR kod sa svog računa
5
Sakupljaš Plazma bodove i menjaš za poklone

Ispuni leto Plazma poklonima!

*Grickaj Plazmu kupovinom
sledećih pakovanja:

Plazma 75g
Plazma 75g
Plazma 150g
Plazma 150g
Plazma Posna 150g
Plazma Posna 150g
Plazma Posna 300g
Plazma Posna 300g
Plazma 300g
Plazma 300g
Plazma 450g
Plazma 450g
Plazma 600g
Plazma 600g
Plazma Mlevena 300g
Plazma Mlevena 300g
Plazma Mlevena Posna 300g
Plazma Mlevena
Posna 300g
Plazma Mlevena 500g
Plazma Mlevena 500g
Plazma Mlevena 800g
Plazma Mlevena 800g

Pravila programa

Pogledaj pravila

Najčešća pitanja i odgovori

OSNOVNA, OPŠTA PITANJA I PRAVO UČEŠĆA

Od kada do kada traje aktivacija u okviru Plazma programa lojalnosti „Leto puno poklona! Grickaj, broji, osvoji!” za 2024. godinu?

Aktivacija u okviru Plazma programa lojalnosti „Leto puno poklona! Grickaj, broji, osvoji!” traje od 21. juna 2024. godine do isteka zaliha Plazma poklona u okviru programa, a najkasnije do 16. avgusta 2024. godine, uključujući oba datuma.

Šta je Plazma program lojalnosti „Leto puno poklona! Grickaj, broji, osvoji!”?

Program lojalnosti potrošača pod nazivom „Leto puno poklona! Grickaj, broji, osvoji!” je program kojim kompanija Koncern Bambi nagrađuje potrošače za vernost i posvećenost brendu Plazma, jer isti tokom perioda trajanja Programa kupovinom određenih Plazma proizvoda ostvaruju pravo na odabir različitih poklona.

Sva pravila, kao i ostale detaljnije informacije u vezi sa sprovođenjem programa su objavljene na internet stranici www.plazma.rs i u okviru Plazma mobilne aplikacije.

Na kojim tržištima se organizuje Plazma program lojalnosti „Leto puno poklona! Grickaj, broji, osvoji!”?

Plazma program lojalnosti „Leto puno poklona! Grickaj, broji, osvoji!” se odvija na području Republike Srbije, bez teritorije Kosova i Metohije.

Na koji način se može priključiti programu lojalnosti?

Preuzimanjem mobilne aplikacije pod nazivom Plazma sa Google Play prodavnica za Android uređaje ili AppStore prodavnice za iPhone mobilne uređaje (potrebno je da uređaj bude predefinisan na AppStore i Google Play prodavnicu u Srbiji), korisnik registruje svoj profil na jedan od sledećih načina:

  • registracijom putem Gmail naloga
  • registracijom putem svog Facebook naloga
  • unoseći svoju imejl adresu i definisanjem šifre

Nakon uspešno obavljene registracije učesnik može da učestvuje u programu lojalnosti „Leto puno poklona! Grickaj, broji, osvoji!”, prateći sva pravila programa koja su objavljena na internet stranici www.plazma.rs i u okviru Plazma mobilne aplikacije.

Ko sve može učestvovati u Plazma programu lojalnosti „Leto puno poklona! Grickaj, broji, osvoji!”?

Sva punoletna lica koja počev od 03.06.2024. godine pa sve do završetka programa lojalnosti „Leto puno poklona! Grickaj, broji, osvoji!” izvrše kupovinu nekog od Plazma proizvoda koji učestvuju u programu imaju pravo da učestvuju u programu poštujući Pravila programa, a istovremeno preuzimanjem Plazma mobilne aplikacije i kreiranjem naloga na istoj.

Da li u svakom trenutku trajanja programa lojalnosti korisnik može da napravi nalog?

Da, korisnik može da kreira nalog u bilo kom trenutku u toku trajanja programa - od 21. juna 2024. godine do isteka zaliha Plazma poklona u okviru programa, a najkasnije do 16. avgusta 2024. godine, uključujući oba datuma - ali imajući u vidu da broj i vrsta poklona na zalihama u kasnijem trenutku prijave korisnika može biti drugačija.

Kupovinom kojih Plazma proizvoda korisnik ostvaruje pravo na učešće u programu lojalnosti „Leto puno poklona! Grickaj, broji, osvoji!”?

Kupovinom bilo kog od navedenih proizvoda odnosno pakovanja, koji učestvuju u programu, korisnik ostvaruje pravo na učešće u istom:

  • Plazma 75 g,
  • Plazma 150 g,
  • Plazma 300 g,
  • Plazma 450 g,
  • Plazma 600 g,
  • Plazma Posna 150 g,
  • Plazma Posna 300 g,
  • Plazma Mlevena 300 g,
  • Plazma Mlevena 500 g,
  • Plazma Mlevena 800 g i
  • Plazma Mlevena Posna 300 g.
Kada se završi aktivacija u okviru Plazma programu lojalnosti „Leto puno poklona! Grickaj, broji, osvoji!”, šta se dešava sa mobilnom aplikacijom?

Nakon završetka ovog Plazma programa lojalnosti „Leto puno poklona! Grickaj, broji, osvoji!”, a koji traje od 21. juna 2024. godine do isteka zaliha Plazma poklona u okviru programa, a najkasnije do 16. avgusta 2024. godine, uključujući oba datuma, korisnici će imati priliku da nastave sa korišćenjem Plazma mobilne aplikacije.

Naime, Plazma poeni će ostati aktivni na profilu učesnika, te će učesnik imati mogućnost da iste iskoristi u nekoj od narednih aktivacija koje će biti iste ili slične ovom programu lojalnosti potrošača, a o čemu će biti blagovremeno obavešten putem mobilne aplikacije ili različitih promotivnih i marketinških aktivnosti. U slučaju da korisnicima na bilo koji način ova opcija ne bude odgovarala, neće biti u obavezi da Plazma mobilnu aplikaciju nastave koristiti.

Gde se mogu pogledati pravila Plazma programa lojalnosti „Leto puno poklona! Grickaj, broji, osvoji!”?

Pravila Programa i ostale detaljne informacije u vezi sa sprovođenjem ovog programa objavljene su na internet stranici www.plazma.rs i u okviru Plazma mobilne aplikacije. Za nejasnoće oko pravila programa, korisnik se može javiti organizatoru putem besplatne info linije 0800/040403 svakog radnog dana od 9 do 17 časova ili putem imejla programlojalnosti@plazma.rs.

Ukoliko QR kod sa pakovanja ne vodi u AppStore i Google Play prodavnice, kako se može pronaći i preuzeti Plazma mobilna aplikacija?

Na prednjem i zadnjem delu određenih pakovanja Plazma proizvoda koji učestvuju u programu „Leto puno poklona! Grickaj, broji, osvoji!” i to: Plazma 150 g, Plazma 300 g, Plazma 600 g, Plazma Mlevena 300 g i Plazma Mlevena 800 g, nalaziće se posebno dizajniran QR kod koji će potrošača usmeriti na link za preuzimanje Plazma mobilne aplikacije. Ipak, u slučaju da QR kod sa odgovarajućih pakovanja ne vodi korisnika u AppStore i Google Play prodavnice, korisnik može putem opcije „SEARCH“ u okviru AppStore i Google Play prodavnica pronaći mobilnu aplikaciju, a unoseći ime aplikacije: Plazma.

REGISTRACIJA I PRIJAVA

Da li postoji pored Plazma mobilne aplikacije i sakupljanja poena u okviru nje, drugi vid učestvovanja u programu lojalnosti „Leto puno poklona! Grickaj, broji, osvoji!“?

Učestvovanje u programu lojalnosti „Leto puno poklona! Grickaj, broji, osvoji!“ je moguće samo korišćenjem Plazma mobilne aplikacije i njenih funkcionalnosti.

Da li je Plazma mobilna aplikacija dostupna i na iOS i Android uređajima?

Da, Plazma mobilne aplikacija je dostupna za korisnike iOS, kao i Android uređaja.

Na koji način korisnik preuzima Plazma mobilnu aplikaciju?

Korisnik može da preuzme mobilnu aplikaciju pod nazivom Plazma iz Google Play prodavnice ukoliko je korisnik telefona sa Android operativnim sistemom, ili iz AppStore prodavnice ukoliko koristi telefon sa iOS operativnim sistemom.

Da li prilikom registracije u okviru Plazma mobilne aplikacije programa „Leto puno poklona! Grickaj, broji, osvoji!“ mora da se ostavi broj telefona?

Prilikom kreiranja naloga i registracije u okviru Plazma mobilne aplikacije nije potrebno naznačiti broj telefona. Broj telefona je potrebno naznačiti prilikom popunjavanja sekcije „Moj profil“, kao i prilikom poručivanja poklona.

Pored registracije imejl adresom i definisanom šifrom, da li je moguće registrovati se i na neki drugi način?

Pored registracije putem imejl adrese, registracija korisnika moguća je i putem Gmail i Facebook naloga.

Da li mogu da se izmene podaci za registraciju, kao što su korisničko ime, adresa, broj telefona i lozinka?

Prilikom registracije neophodno je naznačiti imejl adresu i šifru koju će korisnik koristiti prilikom prijave na svoj nalog u okviru Plazma mobilne aplikacije. Pored ovih informacija na sekciji „Moj profil“ moguće je sačuvati ime, prezime, pol, datum rođenja, grad, kao i telefon.

Imejl adresu na koju je nalog povezan nije moguće menjati, dok je šifru, kao i ostale podatke koji se navode u okviru Plazma mobilne aplikacije moguće menjati.

Ukoliko korisnik promeni neke lične podatke (na primer: prezime, imejl) u toku trajanja programa, da li i na koji način ih može zameniti, i da li to može uticati na osvojene poene?

Jedinstveni nalog korisnika je povezan sa njegovom imejl adresom, koju nije moguće menjati. Ime, prezime, pol, datum rođenja, kao i grad je moguće promeniti u okviru sekcije „Moj profil“.

Da li na jednom uređaju korisnik može imati dva ili više naloga?

Na jednom uređaju korisnik istovremeno može biti prijavljen samo na jedan nalog. Korisnik može kreirati više naloga, ali Plazma poeni skupljeni u okviru jednog naloga su vezani samo za taj nalog.

Šta se dešava ukoliko je korisnik zaboravio lozinku? Koja je procedura promene zaboravljene lozinke i pristupa nalogu?

Promena lozinke je moguća putem praćenja uputstava dostupnih u okviru Plazma mobilne aplikacije naznačenih za slučajeve zaboravljene lozinke.

SKUPLJANJE POENA - BODOVANJE

U kom periodu su važeći računi koje korisnici mogu skenirati i na osnovu istih dobijati poene?

Fiskalni računi verifikovani od strane Poreske uprave u okviru kojih se nalazi potvrda o kupovini Plazma proizvoda koju učestvuju u programu lojalnosti „Leto puno poklona! Grickaj, broji, osvoji!“, a izdati u periodu od 3. juna do najkasnije 16. avgusta 2024. podležu aktivaciji u okviru ovog programa lojalnosti.

Koliko puta korisnik može skenirati isti račun i dobiti poene na osnovu njega?

Na osnovu verifikovanog računa od strane Poreske uprave Republike Srbije, sa jedinstvenim PFR brojem, moguće je jednom dobiti Plazma poene. Kada su poeni alocirani na račun učesnika aktivacije u okviru programa lojalnosti „Leto puno poklona! Grickaj, broji, osvoji!“, račun više nije moguće koristiti za sticanje poena.

Koliko koji Plazma proizvod čijom se kupovinom omogućava učešće u programu nosi poena?

U okviru programa lojalnosti „Leto puno poklona! Grickaj, broji, osvoji!“ učestvuju sledeći proizvodi i nose naznačeni broj poena:

  • Plazma 75 g – 10 Plazma poena
  • Plazma 150 g – 20 Plazma poena
  • Plazma 300 g – 40 Plazma poena
  • Plazma 450 g – 60 Plazma poena
  • Plazma 600 g – 80 Plazma poena
  • Plazma Posna 150 g – 20 Plazma poena
  • Plazma Posna 300 g – 40 Plazma poena
  • Plazma Mlevena 300 g – 40 Plazma poena
  • Plazma Mlevena 500 g – 70 Plazma poena
  • Plazma Mlevena 800 g – 100 Plazma poena
  • Plazma Mlevena Posna 300 g – 40 Plazma poena
Ukoliko korisnik primeti da dolazi do greške u obračunu poena, kome se obraća?

Ukoliko dolazi do greške u obračunu poena korisnik može da se obrati za pomoć korisničkoj podršci putem besplatne info linije 0800/040403 svakog radnog dana od 9 do 17 časova ili putem imejla programlojalnosti@plazma.rs.

Da li postoji još neki način kako korisnici mogu doći do dodatnih poena u okviru Plazma aplikacije, sem putem ostvarene kupovine očitane na verifikovanom fiskalnom računu?

Korisnici imaju priliku da osvoje dodatne Plazma poene upisom validnih promo kodova u okviru mobilne aplikacije, a o kojima će informacije dobijati prateći razne marketinške aktivnosti koje će se organizovati tokom trajanja programa lojalnosti.

Promo kodovi će imati maksimalnu vrednost do 30 Plazma poena i jedan isti učesnik će imati mogućnost da po osnovu ovih kodova stekne maksimalno 60 poena tj. Plazma poena tokom trajanja programa lojalnosti „Leto puno poklona! Grickaj, broji, osvoji!“. Svaki od učesnika isti promo kod može da iskoristi samo jednom tokom perioda trajanja Programa.

Gde korisnik unosi kod koji mu obezbeđuje da dobije dodatne poene?

U polju za unos promo koda korisnik ima mogućnost da ukuca dobijeni promo kod i pritiskom na dugme „Preuzmi Plazme“ (u slučaju da je uneti promo kod uspešno verifikovan) dođe u priliku da dobije dodatne Plazma poene.

Šta ukoliko se korisniku ne obračunaju dodatni poeni?

Ukoliko se korisniku ne obračunavaju dodatni poeni potrebno je da se obrati korisničkoj podršci putem besplatne info linije 0800/040403 svakog radnog dana od 9 do 17 časova ili putem imejla programlojalnosti@plazma.rs.

Da li svoje poene korisnik može da ustupi nekom drugom, i kako?

Poene sakupljene tokom trajanja programa lojalnosti „Leto puno poklona! Grickaj, broji, osvoji!“, a u trajanju od 21. juna 2024. godine do isteka zaliha Plazma poklona u okviru programa, a najkasnije do 16. avgusta 2024. godine, uključujući oba datuma, nije moguće ustupiti ili preneti na drugu osobu. O pravilima, kao i ostalim detaljnim informacijama u vezi sa sprovođenjem programa korisnik se može informisati na internet stranici www.plazma.rs i u okviru Plazma mobilne aplikacije.

Da li je kupovinom Plazme na tržištima koja ne učestvuju u programu lojalnosti „Leto puno poklona! Grickaj, broji, osvoji!” moguće dobiti poene?

U okviru programa lojalnosti „Leto puno poklona! Grickaj, broji, osvoji!” je moguće osvojiti Plazma poene samo skeniranjem fiskalnih računa validiranih od strane Poreske uprave Republike Srbije.

Koliko dugo korisnik može skupljati poene?

Registrovani korisnik može sakupljati poene skeniranjem validnih fiskalnih računa koji nisu izdati pre 3. juna, kao ni posle 16. avgusta 2024. godine.

Šta se desi ukoliko korisnik ima neiskorišćene poene, a program se završio?

Neiskorišćeni Plazma poeni će ostati aktivni na profilu učesnika, te će učesnik imati mogućnost da iste iskoristi u nekoj od narednih aktivacija koje će biti iste ili slične ovom programu lojalnosti potrošača, a o čemu će biti blagovremeno obavešten putem mobilne aplikacije ili različitih promotivnih i marketinških aktivnosti. U slučaju da korisnicima na bilo koji način ova opcija ne bude odgovarala, neće biti u obavezi da Plazma mobilnu aplikaciju nastave koristiti.

Koliko dugo je korisnik u obavezi čuvati račune koje je skenirao u okviru Plazma mobilne aplikacije?

Korisnik je u obavezi da čuva fiskalne račune na osnovu kojih je dobio Plazma poene mesec dana nakon završetka programa lojalnosti, odnosno najdalje do 16.9.2024. godine, uključujući i taj datum.

POKLONI I LOGISTIČKA PITANJA

Koji su proizvodi dostupni kao pokloni u okviru Plazma programa lojalnosti „Leto puno poklona! Grickaj, broji, osvoji!”?

U okviru Plazma programa lojalnosti „Leto puno poklona! Grickaj, broji, osvoji!” koji počinje od 21. juna 2024. godine, dostupni su sledeći pokloni za korisnike: Plazma kofer, Plazma ranac, Plazma tag, Plazma dušek za plažu, Plazma peškir, Plazma kutija iznenađenja, Plazma majice, Plazma lopta, Plazma neseser.

Detaljniji opis svakog poklona, kao i njegova fotografija, može se pronaći u okviru Plazma mobilne aplikacije, kao i na internet stranici www.plazma.rs. Program lojalnosti traje do isteka zaliha Plazma poklona u okviru programa „Leto puno poklona! Grickaj, broji, osvoji!”, a najkasnije do 16. avgusta 2024. godine.

Kada odnosno kojom dinamikom se korisnicima dostavljaju pokloni u okviru Plazma programa lojalnosti „Leto puno poklona! Grickaj, broji, osvoji!”?

Isporuka Plazma poklona koje korisnik odabere u okviru Plazma mobilne aplikacije, realizuje se sledećom dinamikom, a zavisno od vremena poručivanja poklona:

  • Pokloni poručeni u periodu od 21.06. do 07.07.2024. godine dostupni su u objektu JP „Pošta Srbije“ koju je korisnik prethodno odabrao u okviru Plazma aplikacije od 22.07.2024. do 16.09.2024. godine.
  • Pokloni poručeni u periodu od 08.07. do 21.07.2024. godine dostupni su u objektu JP „Pošta Srbije“ koju je korisnik prethodno odabrao u okviru Plazma aplikacije od 05.08.2024. do 16.09.2024. godine.
  • Pokloni poručeni u periodu od 22.07. do 04.08.2024. godine dostupni su u objektu JP „Pošta Srbije“ koju je korisnik prethodno odabrao u okviru Plazma aplikacije od 19.08.2024. do 16.09.2024. godine.
  • Pokloni poručeni u periodu od 05.08. do 16.08.2024. godine dostupni su u objektu JP „Pošta Srbije“ koju je korisnik prethodno odabrao u okviru Plazma aplikacije od 26.08.2024. do 16.09.2024. godine.
Koliko puta je moguće potražiti/osvojiti isti poklon u okviru Plazma programa lojalnosti „Leto puno poklona! Grickaj, broji, osvoji!”?

Maksimalni broj pojedinačnih poklona koji se može potražiti i odabrati po jednom registrovanom profilu odnosno korisniku je:

  • Plazma kofer: 1 komad
  • Plazma ranac: 2 komada
  • Plazma TAG uređaj: 2 komada
  • Plazma dušek: 3 komada
  • Plazma peškir: 3 komada
  • Plazma kutija iznenađenja: 10 komada
  • Plazma majice x 2 (M&XL): 5 komada
  • Plazma majice x 2 (L&XXL): 5 komada
  • Plazma lopta: 5 komada
  • Plazma neseser: 5 komada

Kako su Pravilima definisane maksimalne količine pojedinačnih poklona koje jedan korisnik može odabrati i zameniti za svoje Plazma poene, jednom kada je ovaj limit dostignut korisnici neće biti u prilici da biraju te pojedinačne poklone. Sa druge strane, korisnici će imati mogućnost da odaberu druge poklone koji su u tom trenutku dostupni u okviru programa, a za koje nisu dostigli limit.

Da li su svi pokloni uvek svima dostupni?

Svi dostupni pokloni u okviru Plazma programa lojalnosti „Leto puno poklona! Grickaj, broji, osvoji!” biće izlistani u okviru Plazma mobilne aplikacije, a njihova raspoloživost zavisi od stanja zaliha ili od broja Plazma poena koje je do tog trenutka korisnik sakupio.

U slučaju da određeni poklon više nije na zalihama, neće biti prikazan u okviru Plazma mobilne aplikacije. U slučaju da korisnik nije sakupio dovoljno Plazma poena za ostvarivanje prava na određeni poklon, takođe će mu biti onemogućeno da određeni poklon poruči.

Ukoliko se desi da neki poklon nije dostupan, kome se korisnik može obratiti za više informacija?

Učesnici programa lojalnosti „Leto puno poklona! Grickaj, broji, osvoji!” u svako doba mogu proveriti stanje trenutno dostupnih poklona na zalihama u Plazma mobilnoj aplikaciji.

Za nejasnoće korisnik može pogledati Pravila programa ili kontaktirati korisničku podršku putem besplatne info linije 0800/040403 ili na imejl programlojalnosti@plazma.rs.

Da li postoji mogućnost zamene poklona i refundacije poena?

Pravilima programa lojalnosti „Leto puno poklona! Grickaj, broji, osvoji!” nije predviđena zamena poklona kao ni refundacija poena.

Ukoliko poklon odstupa od željenog, ili je uručen pogrešni, da li postoji mogućnost zamene ili nadoknade/povrata poena?

Opis svakog poklona, kao i njegova fotografija, dostupna je svim korisnicima na uvid u okviru Plazma mobilne aplikacije, kao i na internet stranici www.plazma.rs. Pravilima programa „Leto puno poklona! Grickaj, broji, osvoji!” nije predviđena zamena poklona kao ni nadoknada poena.

Šta ukoliko korisnik ne dobije povratnu informaciju o dostupnosti odabranog poklona?

Nakon poručivanja poklona korisnik u okviru Plazma aplikacije dobija informaciju o najranijem terminu u kom može otići u odabrani objekat i preuzeti svoj poklon, kao i ID porudžbine poklona koji je izabrao, a koji treba da preuzme na izabranoj lokaciji JP „Pošta Srbije“.

Za nejasnoće korisnik može pogledati Pravila programa ili kontaktirati korisničku podršku putem besplatne info linije 0800/040403 ili na imejl programlojalnosti@plazma.rs.

Da li je moguća dostava poklona koje korisnik odabere na kućnu adresu korisnika?

Korisnik odabrane poklone može preuzimati isključivo u odabranim objektima JP „Pošta Srbije” čiji će spisak biti dostupan na internet stranici www.plazma.rs. Prilikom poručivanja poklona, dobitnik mora odabrati putem padajućeg menija objekat Pošta Srbije u kojoj želi da preuzme svoj/e poklon/e.

Na mestu dostave poklona, na koji način korisnik dokazuje da je ostvario pravo na isti?

Prilikom preuzimanja poklona, učesnik mora doći lično u izabrani objekat JP „Pošta Srbije”, sa ličnom kartom ili pasošem (u zavisnosti od broja dokumenta za koji se opredelio prilikom poručivanja poklona) i ID jedinstvenim brojem porudžbine poklona, a koji dobija u okviru Plazma mobilne aplikacije.

Lični podaci učesnika prilikom preuzimanja poklona moraju biti identični sa ličnim podacima navedenim na linku tj. u dokumentu u kom su upisivani traženi podaci za preuzimanje poklona.

Da li pored zamene poena za poklone postoji i mogućnost osvajanja dodatnih nagrada i poklona u okviru programa lojalnosti „Leto puno poklona! Grickaj, broji, osvoji!”?

Pravilima programa lojalnosti „Leto puno poklona! Grickaj, broji, osvoji!” u trajanju od 21. juna 2024. godine do isteka zaliha Plazma poklona u okviru programa, a najkasnije do 16. avgusta 2024. godine, uključujući oba datuma, pored unapred definisanih poklona koje korisnik bira menjajući ih za svoje osvojene Plazma poene nije predviđena mogućnost osvajanja dodatnih nagrada i poklona.

Da li se odabrani pokloni mogu preuzeti ranije?

Nakon poručivanja poklona korisnik u okviru Plazma mobilne aplikacije dobija informaciju o najranijem terminu u kom je moguće otići i preuzeti svoj poklon na izabranoj lokaciji JP „Pošta Srbije“.

Šta ukoliko korisnik ne preuzme poklon/e u naznačenom roku?

Dobitnik ima mogućnost da preuzme svoj/e poklon/e u izabranom objektu JP „Pošta Srbije” u naznačenom roku, a najkasnije do 16.09.2024. do isteka radnog vremena izabranog objekta JP „Pošta Srbije”. Ukoliko poklon nije preuzet do navedenog datuma, učesnik gubi pravo na isti.

Ujedno, korisnici koji ne preuzmu poklon u naznačenom roku, a o kome su obavešteni u okviru Plazma mobilne aplikacije, dobijaju i dodatan podsetnik putem sms servisa i broja telefona ostavljenog prilikom kreiranja porudžbine u Plazma mobilnoj aplikaciji.

Šta ukoliko zbog vanrednih okolnosti, ili drugih, korisnik bude sprečen da preuzme poklon/e u izabranom objektu JP „Pošta Srbije”?

Dobitnik ima mogućnost da preuzme svoj poklon u izabranom objektu JP „Pošta Srbije“ u naznačenom roku, a najkasnije do 16.09.2024. do isteka radnog vremena izabranog objekta JP „Pošta Srbije”.

Ujedno, korisnici koji ne preuzmu poklon u naznačenom roku, a o kome su obavešteni u okviru Plazma mobilne aplikacije, dobijaju i podsetnik putem sms servisa i broja telefona ostavljenog prilikom kreiranja porudžbine u Plazma mobilnoj aplikaciji.

Ukoliko poklon ne bude preuzet u ovim naznačenim rokovima, korisnik gubi pravo na isti.

Da li je opcija „promeniti izabrani objekat JP „Pošta Srbije” u okviru istog grada, koja je odabrana kao željena lokacija za preuzimanje poklon/a?

Pravilima programa lojalnosti potrošača „Leto puno poklona! Grickaj, broji, osvoji!” a uz usklađivanje sa pravilima JP „Pošta Srbije”, nije predviđena opcija promene izabranog objekta JP „Pošta Srbije” u okviru istog grada.

Da li je moguće promeniti grad za isporuku poklona (odabrati objekat JP „Pošta Srbije” u drugom gradu)?

Pravilima programa lojalnosti potrošača „Leto puno poklona! Grickaj, broji, osvoji!”, a uz usklađivanje sa pravilima JP „Pošta Srbije”, nije predviđena opcija promene grada za isporuku, kao ni izabranog objekta JP „Pošta Srbije”.

Da li je moguće da neko preuzme poklon u ime druge osobe, odnosno osobe koja je istu i osvojio/la?

Pravo na preuzimanje poklona ima lice čiji su podaci dostavljeni i nijedno drugo lice. Fizičko preuzimanje poklona u odabranom objektu JP „Pošta Srbije” moguće je samo uz lični dokument (lična karta ili pasoš), i to najkasnije do 16.09.2024. godine kako je definisano Pravilima programa „Leto puno poklona! Grickaj, broji, osvoji!”, dostupnim na internet stranici www.plazma.rs i u okviru Plazma mobilne aplikacije.

Koliko najduže poklon može da stoji u odabranom objektu JP „Pošta Srbije”?

Fizičko preuzimanje poklona u odabranom objektu JP „Pošta Srbije” moguće je najkasnije do 16.09.2024. godine kako je definisano Pravilima programa „Leto puno poklona! Grickaj, broji, osvoji!”, dostupnim na internet stranici www.plazma.rs i u okviru Plazma mobilne aplikacije.

Šta korisnik može dobiti u okviru Plazma kutije iznenađenja?

Korisnik će po dobijanju Plazma kutije iznenađenja odabrane u okviru programa „Leto puno poklona! Grickaj, broji, osvoji!” otkriti sadržaj iste, a odabirom ovog poklona koji simbolizuje brend Plazma imaće ekskluzivnu priliku da se na poseban način poveže sa brendom Plazma i bude deo jedinstvene aktivacije.

TEHNIČKA PITANJA

Kako unos podataka izgleda u okviru Plazma mobilne aplikacije?

U okviru Plazma mobilne aplikacije potrebno je popuniti registracioni formular, kako bi se kreirao nalog i omogućio pristup glavnim funkcionalnostima. Skeniranje fiskalnog računa sa kojeg se preračunavaju poeni je automatsko. Ukoliko dolazi do greške pri skeniranju fiskalnog računa, moguće je priložiti fotografiju fiskalnog računa sa kojeg se registruju poeni ukoliko su Pravila programa ispoštovana.

Za nejasnoće korisnik može kontaktirati korisničku podršku putem besplatne info linije 0800/040403 ili na imejl programlojalnosti@plazma.rs.

Da li samo računi verifikovani od strane Poreske uprave učestvuju u Plazma programu lojalnosti „Leto puno poklona! Grickaj, broji, osvoji!”?

Samo računi verifikovani od strane Poreske uprave su validni za učestvovanje u programu lojalnosti „Leto puno poklona! Grickaj, broji, osvoji!”.

Da li je moguć unos računa i alokacija poena na osnovu računa sa istim PFR brojem više puta?

Nije moguće učestvovanje i priznavanje poena sa istog računa sa jedinstvenim PFR brojem više puta. Nakon priznavanja poena sa fiskalnog računa, više nije moguće učestvovati sa istim računom i osigurati dodatne Plazma poene.

Ukoliko skeniranje QR koda nije bilo uspešno, koji su drugi načini učestvovanja i sakupljanja poena?

U slučaju u kojem očitavanje poena sa fiskalnog računa nije uspešno, fotografiju fiskalnog računa moguće je dostaviti kroz formu za upload fotografije korisničkoj podršci, ili se javiti organizatoru putem besplatne info linije 0800/040403 svakog radnog dana od 9 do 17 časova.

U slučaju fizičkog oštećenja fiskalnog računa i nemogućnosti skeniranja QR koda, koje su sve opcije na raspolaganju korisniku za unos podataka u Plazma mobilnu aplikaciju?

U slučaju oštećenog fiskalnog računa, koji sistem nije u mogućnosti da prepozna, potrebno je poslati fotografiju fiskalnog računa korisničkoj podršci. Ukoliko su osnovni podaci za identifikaciju fiskalnog računa čitljivi i nije korišćen za prethodno priznavanje poena, Plazma poeni će biti priznati i promenjeni u okviru glavnog brojača Plazma poena.

Koje vrste računa podležu učestvovanju u Plazma programu lojalnosti “Leto puno poklona! Grickaj, broji, osvoji!“?

U okviru Plazma programa lojalnosti “Leto puno poklona! Grickaj, broji, osvoji!“ je moguće učestvovanje samo sa fiskalnim računima koji su validirani od strane sistema Poreske uprave, a izdati u periodu od 3.6.2024. do najkasnije 16.8.2024. godine, uključujući oba datuma.

Ukoliko sistem prikazuje grešku, kako se postupa?

U slučaju da sistem pokazuje grešku, potrebno je odjaviti se iz Plazma mobilne aplikacije i ponovo se prijaviti na registrovani nalog.

Za nejasnoće korisnik može kontaktirati korisničku podršku putem besplatne info linije 0800/040403 ili na imejl programlojalnosti@plazma.rs.

Koji je vremenski period za otklanjanje tehničkih problema?

Vremenski period za uklanjanje tehničkih problema zavisi od ozbiljnosti tehničkih problema koji su nastali. Za nejasnoće korisnik može kontaktirati korisničku podršku putem besplatne info linije 0800/040403 ili na imejl programlojalnosti@plazma.rs.

Ukoliko je kontaktirana korisnička podrška nakon postavljanja fotografije u Plazma mobilnoj aplikaciji, koji je vremenski period u kome bi trebalo očekivati odgovor?

Procesuiranje upita ka korisničkoj službi, kao i promene u statusu i broju poena je moguće očekivati u okviru 72 sata nakon priložene fotografije.

Gde se može videti istorija očitanih fiskalnih računa korisnika?

Istorija očitanih fiskalnih računa, kao i njihov status je dostupan u okviru sekcije „Transakcija“ u Plazma mobilnoj aplikaciji.

Kome se korisnik obraća ukoliko se na istoriji transakcija ne očitava fiskalni račun koji je skenirao?

Kada se nađe u situaciji da mu se broj sakupljenih poena nije očitao u roku od 72 sata od priložene fotografije, korisnik može kontaktirati korisničku podršku putem besplatne info linije 0800/040403 ili na imejl programlojalnosti@plazma.rs.

Ako imaš dodatna pitanja, obrati se našoj korisničkoj podršci.